Neprošvihněte akci, novinku, výprodej
Ulehčete si život zapsáním se do našeho newsletter! Už nebudete muset hledat nové akce.
Všechny najdete pohodlně ve vaší schránce.
Zboží které je skladem expedujeme nejpozději do 1 prac. dne od připsání platby na účet, popř. dobírky.
100% zboží v eshopu www.babymama.cz máme skladem.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a neprodleně nás informujte telefonicky nebo emailem.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu Vámi vybrané přepravy a to do nejdéle do 24h od převzetí zboží.
Po této době již poté nelze poškození uznat a ani reklamovat u přepravce.
IN TIME tel: +420 246 092 914
Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Mamitati - 723 224 224, email: obchod@babymama.cz .
V rámci ČR:
Přepravní společnosti IN TIME - platby předem a dobírky.
Českou poštou - pouze platba předem.
Postýlky,autosedačky a objemnější zboží odesíláme pouze inTIME kurýrem.
V rámci SK:
Přepravní společnosti UPS - platby předem a dobírky.
Slovenskou poštou - pouze platba předem.
Postýlky,autosedačky a objemnější zboží odesíláme pouze UPS kurýrem.
OSOBNÍ ODBĚR LZE POUZE NA ZÁKLADĚ DOMLUVY PŘEDEM.
Jakým způsobem mohu reklamovat zboží?
Při reklamaci postupujte následovně:
Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:
- na e-mailovou adresu provozovatele eshopu reklamace@babymama.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného
zboží zobrazující reklamované vady.
- kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu.
Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.
Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.
Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na výše uvedenou adresu: Doručovací adresa firmy.
O odeslání zboží k reklamaci nás informujte.
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list ,
který Vám na pošleme emailem po nahlášení reklamace.
Lhůta pro vyřízení reklamace:
Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
IN TIME tel: +420 246 092 914
Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3. Neodborným zacházením.
4. Zboží bylo poškozeno živly.
5. Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. Výrobek, či zboží bylo používáno u při zjištění vady dál. Nárok na reklamaci zaníka.
Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.
Položka byla vložena do košíku